woensdag 17 februari 2016

School opdracht

Hoi allemaal!

Het is na de vakantie in de klas tijd voor een presentatie met twee personen (jij zelf en nog iemand anders) moet maken. Ook moet je er nog een werkstuk van maken. Ik zoek alle informatie op, schrijf dit in presentatie vorm op, maar ook gelijk dat het een werkstuk word. En mijn vriendinnetje in de klas waar ik samen mee werk maakt de presentatie. Gelukkig kan zij goed presentatie's maken. En ik kan misschien wel wat beter van alles opschrijven. Wat natuurlijk helemaal niet uit maakt. Dat is alleen maar fijn. Want nu vullen we elkaar tenminste aan. Wij hebben het over drugs en jongeren, wat drugs doen met je lichaam en je geest, waarom jongeren/mensen het gebruiken, en wat de nadelen zijn van drugs gebruik. Er zijn 5 soorten drugs waar we informatie over moeten zoeken. Gelukkig mogen we zelf kiezen wat er in komt te staan, en dus ook welke drugs. Het is bij sommige wel lastig om op te zoeken, wat het nu precies inhoud, wat het doet, en wat het met je lichaam en geest doet. Kortom een grote opdracht, met iets wat weinig tijd. Maar het zal vast wel goed komen. Daar ga ik maar van uit. Wij zijn alleen niet zo van het presenteren.



Omdat je zoveel aan het opzoeken bent, weet je soms ook niet welke informatie nu wel klopt, en welke niet. Daarom probeer ik zo veel mogelijk van 1 website informatie te gebruiken. Om de verwarring te voorkomen. En dat de informatie ook zoveel mogelijk compleet is.

Hebben jullie ook dit soort opdrachten op school?

Dit was het voor vandaag! Fijne avond en tot morgen! Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97