vrijdag 26 februari 2016

Shoplog; Woeren

Hoi allemaal!

Ik ben vandaag naar Woerden geweest! Gezellig met 2 vriendinnen op stap. We zijn een paar winkeltjes binnen geweest. En ook bij een bakker gezeten op een lekker kopje thee en een taartje te eten.

Ik ben met de de trein naar Woerden gegaan, en stapte op Bodegraven op, zoals de mensen op mijn Snapchat (xarifa97) en Instagram (Xaar's Wereld op Instagram) hebben kunnen zien.


Toen ik eenmaal op het station van Woerden was aangekomen waren mijn vriendinnen er al. Ik had helaas 5 minuten vertraging. Daarna zijn we doorgelopen naar het centrum van Woerden om wat winkeltjes te kijken en daarna door te gaan naar Bakkerij Versluis. Daar heb ik een kopje thee op en een stukje chocolade taart op. Ik heb er natuurlijk een foto gemaakt.


Daarna zijn we veder wezen winkelen. Ik heb thuis pas weer foto's gemaakt. Wat ik allemaal gekocht heb. Het is eigenlijk niet zo veel. Dit is alles:

Alles even uitvergroot :)! Alles ligt niet op volgorde.


Thee :). Het eigen merk van de Xnos, ik weet even niet hoe hij heet. De prijs was 2 pakjes voor € 1 euro, en als je 1 pakje neemt kost het € 0,59 euro cent. De thee soorten zijn: CHAI, MANGO, TROPISCHE VRUCHTEN & WINTER thee. Ik heb net even de WINTER thee op, en dat was erg lekker! Ik ga snel de andere proberen!


Tasjes bij de HEMA deze kosten € 0,75 euro cent, per stuk. Ik vind de meeste rechtse het schattigst. Ik heb een kadootje voor mijzelf, mijn broertje en ouders. Leuk om iets in te doen.


Dit is het kadootje dat ik voor mijn  ouders en broertje gekocht heb. Dit is een gel pen dat je voor € 0,80 euro cent per stuk, kopen bij de HEMA.


Dit is het kadootje dat ik voor mijzelf gekocht heb. Het is een puntenslijper dat ik gekocht heb bij de HEMA voor € 0,50 euro cent. 


Ook heb ik dus nog een kaasstengel gekocht bij Versluis. Die kosten € 0.95 euro cent per stuk. Dus niet erg duur, en erg lekker, ook als je hem een paar uur bewaart.

Dit is alles wat ik gekocht heb. Wat hebben jullie als gekocht?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97