zondag 28 februari 2016

TAG; 100 vragen die je nooit gevraagd worden

Hoi allemaal!

Helaas zijn er geen vragen binnen gekomen. Dus ik heb een tag voor jullie die misschien wel interessant zijn. Het zijn 100 vragen die nooit zo snel gevraagd worden. Ik zal niet overal uitgebreid antwoord opgeven, want anders duurt het zo lang met lezen, ik doe er ook geen foto's bij, want anders wordt het een te lange blog. Pak een kopje thee/koffie, en laten we snel beginnen!

1. Slaap je met je raam open of dicht?

Ik slaap met mijn raam dicht, ik heb het al van mijzelf al snel koud, en s'nachts kan het koud zijn dus ja, dan slaap ik maar met mijn raam dicht.

2. Neem jij shampoo en conditioner mee uit een hotel?

Zal ik dit openbaar op mijn blog zetten? Ja, dat kan wel, zo ver ik weet ben ik nog maar 1 keer in een hotel geweest. Toen ik die ene keer in dat hotel was er geen geen shampoo en conditioner. Maar als ik in zo'n hotel ben, zal ik het denk ik wel doen. Maar ik weet het niet zeker.

3. Slaap jij met je dekbed nog ingestopt?

Nee, want ik draai zoveel, dat het geen zin heeft.

4. Heb jij ooit een verkeersbord gestolen?

Nee.

5.  Gebruik jij post-its? 

Alleen voor schoolopdrachten. Ik heb ze thuis niet eens!

6. Knip jij kortingsbonnen uit zonder ze te gebruiken?

Nee, want ik weet eigenlijk niet waar ik ze voor moet gebruiken, en ik heb ze eigenlijk ook niet!

7. Word je liever aangevallen door een beer of een zwerm bijen?

Beer, waarom weet ik niet

8. Heb je sproeten?

Ja, maar het meest in de zomer!

9. Lach je altijd op foto's?

Nee, wie wel? Soms heb ik helemaal geen zin om op de foto te gaan.

10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? 

Als het druk is en mensen hebben haast, want dan gaan ze zo duwen.

11. Tel je de stappen als je loopt?

Nee, daar heb je tegenwoordig apps voor en stappentellers.

12. Heb je wel eens in de bosjes geplast?

Ja, een keer op de terug weg op vakantie, de wc's op die parkeerplaats hartstikke smerig. Eigenlijk was het meer achter de bosjes. Volgens mij was het in Zwitserland.

13. En gepoept?

Néé! Gatver!

14. Dans je wel eens zonder dat er muziek op staat?

Nee. Dan voel ik het niet.

15. Bijt je op je pen?

Vast wel! Ik weet het niet eigenlijk.

16. Kun je zeilen?

Nee. Ooit wel eens op zeil kamp geweest, maar nooit leren zeilen.

17. Hoe groot is jou bed?

Weet ik niet. Ik weet alleen dat het een eenpersoons bed is.

18. Wat is je favoriete liedje deze week?

Parijs van Kenny B.

19. Mannen die roze dragen?

Iedereen moet dragen wat hij/zij wil dus als mannen roze willen dragen mag dat gewoon!

20. Kijk je nog steeds tekenfilms?

Ja. Daar ben ik op het moment het meest fan van.

21. Wat is je minst favoriete film?

Heb ik niet. Ik kijk niet zo veel films.

22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben?
Ergens in de bosjes.

23.Wat drink je bij je avondeten?
Niks. Want dat zou de voedingstoffen minder maken

24. In wat voor saus dip jij je kipnugget?
Ik neem eigenlijk geen saus bij kipnuggets.

25. Wat is je favoriete eten.

Pizza, patat, pannenkoeken. De drie P.

26.Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat?

Alvin and the Chipmuncks.

27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven?

Weet ik niet meer. Zo lang geleden.


28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest?

Ik ben een scoutingmeisje :P. Nou ja jongvolwassene. Maar ik ben het geweest.

29. Zou je ooit strippen of naakt poseren?

Nee, dankjewel. Ik pas.

30.Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven?

Ik heb vrijdag een kaart geschreven, ik weet niet of dat telt, maar een echte brief, 2 jaar geleden volgens mij.

31. Kan jij de olie van je auto vervangen?

Nee, ik ;heb geen verstand van auto's.

32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad?

Dan moet ik eerst een rijbewijs hebben :).

33. Ooit zonder benzine gezeten?

Nou dan moet ik dus eerst een auto en rijbewijs hebben.

34. Favoriete broodje?

Broodje kroket

35. Het lekkerste ontbijt?

Een boterham met hagelslag.

36. Hoe laat ga je naar bed?

21:30.

37. Ben je lui?

Ja.

38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind?

Goede fee.

39. Wat is je chinees sterrenbeeld?

OS.

40. Hoeveel talen spreek je?

1. Nederlands

41. Heb je een tijdschrift abonnement?

Nee. Te duur.
42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord.

Feyenoord. Moet haast wel als Rotterdam, hé? 


43. Ben je koppig?

Ja!

44. Wie is beter, Tyra of Oprah?

Ik ken ze niet :'(


45. Kijk je naar soaps?

Ja, naar Goede Tijden Slechte Tijden.

46. Heb je hoogtevrees?

Ja.

47. Zing je in de auto?

Soms, als ik bij mijn vader in de auto zit.

48. Zing je in de douche?

Soms!

49. Dans je in de auto?

Nee.

50. Ooit een pistool gebruikt?

Nee, want ik heb er geen (gelukkig)!

51.  Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken?

Nog nooit gedaan!

52.  Vind je musicals stom?

Nee, maar ik ga wel naar weinig musicals.

53.   Vind je kerst stressvol?

Nee, ik vind het saai.

54.  Ooit Pierogi gegeten?

Wat is dat? Nee dus!

55. Favoriete fruittaart?

Appeltaart!

56. Wat wilde je vroeger worden?

Danseres.

57. Geloof je in geesten?

Ja, ik voel ze aan, en ik hoor en ruik ze.

58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad?

Ja, soms droom ik iets, en dan later zie ik het in het echt of andersom.

59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks?

Ik neem ze niet.

60. Draag je slippers?

Ja, in de zomer.

61.  Draag je een badjas?

Nee, vroeger wel.

62. Wat draag je in bed?

Een pyjama of nachtjapon.

63. Eerste concert?

Ik ben nog niet naar een concert geweest.

64. Kruidvat, Etos of DA.

Kruidvat.

65. Nike of Adidas?

Weet ik niet, want ik heb het allebei nog nooit aangehad.

66. Cheetos of Doritos?

Doritos.

67. Pinda’s of zonnebloempitten.

Pinda's

68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord?

Wié? Nee, nog nooit!

69. Ooit danslessen gehad?

Ja, bij UDI en Studio Viva Dans.

70. Wat voor beroep doet jouw man later?

Zakenman.


71. Kan jij je tong oprollen?

Nee.

72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen?

Dan moet ik daar eerst wel aan mee doen.

73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was?

Nee. Nooit gedaan.

74.  Heb je recordable cd’s in huis?

Nee, ik lees het woord recordable ook pas voor het eerst.

75. Kun je recordable cd’s branden?

Weet ik niet.

76. Brand je vaak wierook?

Nooit.

77. Ooit verliefd geweest?

Ja. Ik ga er niet veel over vertellen.

78. Naar welk concert zou je graag willen?

Ariana Grande

79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt?

Ik ben nog nooit naar een concert gegaan.

80. Hete thee of ijs thee?

Maakt niet uit! Ik vindt het allebei lekker.

81.  Thee of koffie.

Thee.

82. Mars of Snickers?

Ik kan niet kiezen!

83. Kan je goed zwemmen?

Ik heb mijn A en B diploma met zwemmen. Dat vindt ik goed genoeg.

84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen?


Ja.


85. Ben je een patiënt?

Ja, een astma patiënt.


86. DJ of een Band op je bruiloft?

DJ. Hartstikke leuk!

87. Ooit een wedstrijd gewonnen?


Nee.

88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad?

Nee. Zonde!

89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven?

Allebei leuk!

90. Kan je haken of breien?

Nee, allebei niet.

91. De beste plek voor een openhaard?

Er recht voor.

92. Wil je trouwen?

Weet ik nog niet.

93. Als je getrouwd ben, hoelang dan?

Tot in de dood.

94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”?


Harry Styles.

95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier?

Ja. Heel erg.

96. Heb je kinderen?

Nee, gelukkig nog niet.

97. Wil je kinderen?

Ja, eigenlijk wel.

98. Wat is je favoriete kleur?


Nu is het rood. Morgen misschien is het misschien weer anders.

99. Hoe wil je begraven worden?

Ja, op zondag, omdat het nooit gebeurt.

100. Mis je nog iets?


Nee, nu niet.

Dit was de blog. Hebben jullie het naar je zin gehad? Ik hoop het wel!

Lees meer leuke tags op: Tags

Groetjes Xarifa

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97