woensdag 24 februari 2016

Tekenen

Hoi allemaal!

Een tijdje terug ben ik begonnen met een tekening. Uit een boek die ik van de middelbare school had gekregen toen ik weg ging omdat ik klaar was met deze leuke tijd. Ik ben vandaag weer eens veder gegaan. Ik vond het er al mooi uit zijn, maar na vandaag ben ik er nog meer trots op!

Hier is de foto voor:


Toen was ik met drie kleuren rood bezig vooral. Ik teken trouwens de kleurplaat met Stabilo. Stift nummer 68. De kleuren rood zijn: Karmijn rood Stabilo 68/48, Purper Stabilo 68/19, ik weet eigenlijk niet of dat rood is, maar ik vind het wel erg op rood lijken, en ik heb Donker rood Stabilo 68/50 gebruikt. Deze stiften zijn fijn om te gebruiken. Behalve bij de dunnen lijntjes, dus binnenkort ga ik iets dunnere kopen in Leiden, ik weet niet of ik dat daar kan vinden. Het zal wel goed komen.

Vanavond ben ik nog even door gegaan, want daar had ik gewoon zin in. Toen ben ik met de geel veder gegaan. En kijk nu ziet het er zo uit:


Ik heb het gele aan de linker kant toe gebracht. Ik ga er morgen weer mee veder, Ik kan even niet zien welke kleur de gele is.

Wat vinden jullie van de tekening? Ik ben er zelf wel trots op! En hij is nog niet eens klaar!

Groetjes Xarifa, van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97