dinsdag 1 maart 2016

25 jaar in dienst.

Hoi allemaal!

Mijn vader is vandaag precies 25 jaar in dienst bij zijn huidige baas, nou ja, hij is 25 jaar door lang van overname naar overname gegaan, waardoor hij 25 jaar in dienst is officieel. Ik vind het maar een gek idee. Er zijn veel overnames geweest, maar toch 25 jaar in dienst. Het werd en wordt uit gebreid gevierd. Vandaag heeft hij zijn kado en bloemen gekregen, en het weekend gaan we uit eten. Welke dag weet ik nog niet eigenlijk. En dat op kosten van het bedrijf waar mijn vader werkt. Ik weet niet of ik het mag noemen, dus ik doe het maar niet. voor alle zekerheid.

Kortom heel gezellig allemaal! Hoe wordt het bij jullie ouders gevierd als ze een datum bereikt hebben die bijzonder is (12,5, 25 jaar in dienst dus)?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97