woensdag 23 maart 2016

DIY (Do It Yourself)

Hoi allemaal!

Laatst vroeg ik jullie laatst om leuke DIY's (Do It Yourselfs) in te sturen. Nu heb ik zelf iets gevonden om te kunnen gaan gebruiken. Ik heb al veel inspiratie gekregen. Maar jullie mogen natuurlijk ook altijd insturen als je wat weten! Want dat weet ik weet wat jullie leuk vinden! En dat is fijn, zodat ik jullie ook een beetje leer kennen, en ik weet waar ik over moet schrijven.

 

Ik denk dat ik binnenkort zelf zeep ga proberen te maken. En ga ik als cadeautje weg geven aan iemand, ik weet alleen nog niet aan wie. Misschien wel aan mijn stage begeleidster als verjaardag cadeau.

Hebben jullie nog leuke ideetjes voor een Do It Yourself?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97