zaterdag 5 maart 2016

Levensloop

Hoi allemaal!

De afgelopen weken had ik een grote opdracht. Een levensloop maken. Hoe ik ben opgeroeid. Wat er in moest voor komen waren:

Lichamelijk aspect - dus hoe je lichaam groeide.
Cognitief aspect - je kennis, kenvermogen of de inhoud daarvan.
Sociaal aspect - hoe je leeft in de groep.
Persoonlijk aspect - hoe je als persoon was.
Emotioneel aspect - hoe je je emotie's ontwikkeld.

Dit was erg leuk om aan te werken. Want ik heb veel over mij zelf geleerd, hoe ik was vroeger. Ik moest dus noemen hoe ik als baby 0-1,5 jaar, peuter 1,5(2)-4 jaar, kleuter 4-6 jaar, schoolkind 6-12 jaar en puber 12-16 jaar. Ik moest daar ook nog foto's bij plaatsen. Ik heb hier een paar foto's voor jullie.



 Dit was ik als baby, ik was hier dus tussen de 0 jaar en 1,5 jaar.
 Dit was ik als peuter. Hier was ik dus tussen de 1,5 jaar en 4 jaar.
Dit was ik als kleuter, bij een feestje van mijzelf. Toen was ik dus tussen de 4 en 6 jaar oud.

Hier ben ik schoolkind. Hier ben ik dus tussen de 6 en 12 jaar oud.

Dit ben ik als puber, ik ben hier tussen de 12 en 16 jaar oud.

Deze week heb ik hem ingeleverd, ik moet nog wat aanpassingen doen, maar voor de rest was hij goed.

Hebben jullie dit ook wel eens moeten doen?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97