dinsdag 15 maart 2016

Luiheid

Hoi allemaal!

Vandaag ben ik stiekem wel een beetje erg lui, en zin om sommige dingen te doen vandaag was soms erg ver te zoeken. Maar dat mocht de pret natuurlijk drukken. Ik ga vanavond gewoon lekker lui doen. En dat begint nu al. Ik zit nu lekker in mijn pyjama op bed mijn blog bij te werken. Af en toe moet dat gewoon kunnen toch?


Ik ga straks lekker goede tijden slechte tijden kijken, en daarna misschien nog even lekker lezen, of ik ga dan naar bed toe, want ik ben nu best wel moe. Dat kan natuurlijk wel eens gebeuren. Ik ben naar mijn idee wel vaak op dinsdag lui. Dat wordt een beetje standaard.

Op welke dagen zijn jullie lui?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97