woensdag 30 maart 2016

USB Sticks

Hoi allemaal,
Vandaag heb ik 3 usb sticks gekocht. Op de usb sticks staan 32 GB. Nu denk je vast waarom heeft ze er drie gekocht? Nu ga ik ze voor drie verschillende dingen. 1 usb stick is voor alle blogs die ik maak. Dus ik heb de hele middag alles over gezet naar die usb stick, want dat had ik nog niet. Alle blogs op een usb stick of op mijn pc. Ook heb ik op die usb stick de foto’s gezet die ik voor mijn blog gebruik. De 2de gebruik ik voor mijn ideeën voor de blog. Handig, als ik een keer een drukke dag heb of op vakantie ben. Zo kunnen jullie tenminste van mijn blogs genieten. En de 3de voor alles wat ik op usb sticks had staan met minder GB. Want die kan ik dan voor muziek gaan gebruiken bijvoorbeeld. Of voor school. Dat vindt ik nu makkelijk.


Hier ben ik alles over aan het zetten. Het was wel een saai klusje, maar zeker handing, want als ik dan een keer geen inspiratie heb ik kan ik even alles makkelijk terug vinden. Niet dat ik dingen zal gaan kopiëren, maar sommige tips die beter bij elkaar passen bij elkaar gaan voegen bijvoorbeeld.
Houden jullie ook zo van usb sticks?

Groetjes Xarifa van Xaar’s Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikersnaam Xarifa97