zondag 6 maart 2016

Vloggen mislukt :(.

Hoi allemaal!

Ik had vandaag een video voor een vlog gemaakt.

Maar helaas wou het programma niet mee werken.

Dus helaas kan ik niet gaan vloggen. Tenzij jullie nog goede programma's weten! Want dan zou het wel kunnen natuurlijk. Ik vind het erg jammer, maar helaas! Elke keer als ik het privé op Youtube zetten, bleef er tekst van het programmatje in staan. Of Youtube gaf aan dat het een diavoorstelling was. Maar ik vind bloggen toch makkelijker dan vloggen, dus het blijft maar hier bij. Maakt niet uit! Misschien ga ik het nog een andere keer proberen. Als ik vakantie heb ofzo. Dan kan ik er de tijd voor nemen. Dus dan gaat het misschien wel makkelijker.

Ik heb het geprobeerd, voor nu. En dat vind ik knap van mij zelf! Want ik ben iemand die graag dingen wil doen, en als het niet lukt word ik chagrijnig. Dus nu ook. Het komt wel een keer goed! 

Hebben jullie wel eens een vlog gemaakt? Zo ja, wat is je account? Ik zal zeker naar je gaan kijken! Ik ben wel benieuwd wie jullie zijn!

Ik wens jullie een fijne avond!

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97