zaterdag 23 april 2016

Challenge 2 boterhammen eten #3

Hoi allemaal!

Deze week heb ik weer de volle week aan de challenge 2 boterhammen in de ochtend gedaan. Het begint me wel een beetje tegen te staan. Ik was met 1 boterham altijd zo klaar, maar met twee boterhammen duurt het wat langer het eten. En dat vindt ik wel lastig. Ik wil altijd rustig aan doen in de ochtend, maar zo gaat het een beetje lastig, omdat ik dan met de rest wat ik na het eten nog moet doen wel meer moet gaan opschieten. Voor dat ik naar school ga. Dat vindt ik best lastig. Gelukkig heb ik nu vakantie, dus gaat het wel iets beter. Want ik hoef dan minder voor te breiden op school. Ik zit er opzich nu ook niet echt vol meer van, dat vindt ik wel lekker, want ik was dan zo misselijk als ik ging fietsen. Dat vond en vind ik niet zo heel erg prettig.

Het is ook niet echt dat ik er door af gevallen ben. Ik heb juist het idee dat ik er van aan gekomen ben. Zo voelt het . Dus op mijn lichaam heeft het niet zo veel effect als de diëtiste zei. Ik denk dat ik er wel door mee ga na deze maand. Omdat ik er nu zo aan gewend ben. Want ik heb er wel veel meer energie van gekregen. Als ik het deed. Dus dat is op zich wel waar.

Volgende week slaap ik een paar nachtjes bij mijn oma, dus ik ga nog wel deze challenge afmaken. Dus ik zal hem in plannen voor jullie! Maak je dus maar niet druk dat ik het niet afmaak

Hebben jullie mijn blog van vanmiddag al gelezen? Ik ben weer opzoek naar gastbloggers! Wil je weten wat je moet doen? Klik dan hier voor de link.

Gaan jullie een blog opsturen?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikersnaam Xarifa97