zaterdag 30 april 2016

Challenge 2 boterhammen eten #4 | Het laatste deel

Hoi allemaal!

Vandaag is het alweer de laatste blog van de challenge 2 boterhammen eten. Het is best gek, om zo weer een challenge af te sluiten. Het is toch iets wat vast stond op de zaterdag. De dag dat ik niet hoefde te bedenken waar ik het over zou hebben. Nu is het weer nodig. Maakt niet uit.

Om het over de challenge te hebben. Afgelopen week was (is) het natuurlijk bij mij vakantie. En heb ik gelukkig alle tijd om rustig te eten. Daar ben ik blij mee! Ik heb niet alle dagen de energie nodig die 2 boterhammen bevatten. Maar dat is oké. Zo weet ik hoe het voelt als je niks doet en 2 boterhammen eet. Ik heb dan minder honger. En dat geeft een fijn gevoel. Jammer dat ik het vanmorgen niet heb kunnen doen. Ik ben nu bij mijn oma & opa en heb deze blog al sinds donderdag ingeplant staan voor jullie! Maar ik weet dat ik nu bij mijn opa & oma geen 2 boterhammen op heb.

Het is een beetje korte blog vandaag, ik heb geen foto voor jullie, want ik weet niet waar ik een foto van moet maken namelijk, ik heb jullie al laten zien hoe mijn ontbijt er uitziet. dus dat valt al af. En veder is het niet bijzonder om er een foto van te maken.

Ik vond de challenge in ieder geval leuk om te proberen. Ik ben er niet van afgevallen, maar ik heb wel meer energie van gekregen. Dat is in ieder geval een plus punt!

Hoeveel boterhammen eten jullie in de ochtend?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.