vrijdag 15 april 2016

De ‘Get to know your readers’ tag

Hoi allemaal!

Vandaag heb ik een snelle tag voor jullie! Het zijn allemaal vragen over mij zelf. Ik hoop dat jullie nog wat over mij te weten komen. Laten we snel beginnen!

Hoe heet je en hoe oud ben je? 

Ik ben Xarifa van Dijk, en ik ben 19 jaar jong.

In welke levensfase zit je (middelbare school, studeren, samenwonen, etc)?

Ik studeer om het moment aan het MBO op het ID College in Alphen aan den Rijn.

Hoe gaat het met je op dit moment? 

Ik heb om het moment nog steeds niet helemaal fit. Ik ben verkouden, en dat gaat nu een beetje door naar mijn longen.

Kun je jezelf omschrijven in een paar zinnen?

Een leuke, gezellige meid. Ook kan je met mij lachen, en ik hou van schrijven.

Wat zijn je hobby’s en interesses?

Tekenen, dansen, wandelen, schrijven, lezen, de wereld ontdekken, scouting.

Wat vind jij belangrijk in het leven? En wat vind je lastig of moeilijk?

Dat je doet wat je wilt in je leven. Kortom dat je gelukkig bent. Ik vind het lastig om me zelf niet te veel verliezen in een project.

Wat is jouw levensmotto / welke quote vind jij erg mooi?

Ik vind deze quote wel heel erg mooi, en dat is ook zeker mijn levensmotto:

Chronisch ziek zijn vraagt om chronisch optimisme van Loesjes.
 Hoe zou je willen dat je leven eruit ziet in vijf jaar? En in tien jaar? 

Over 5 jaar heb ik mijn eigen high tea bedrijf opgezet en loopt het.

Over 10 jaar ben ik een goede zakenvrouw, en heb geld genoeg om zelfs mijn ouders inmiddels een huis te kunnen geven.

Heb je zelf een blog of website?

Ja, deze blog, Xaar's Wereld. 

Welke blogs volg je? 

Het beauty archief. Dat vind ik zeker een goede blog.
Wat is de voornaamste reden dat je blogs volgt?

Omdat ik haar ken, en ze leuke artikels schrijft die mij aanspreken. 
Wat maakt een blog voor jou leuk, bijzonder of interessant?

Dat ik een verhaal kan maken, wat andere kan inspireren, dat mensen zich in bepaalde verhalen kunnen herkennen, wat ze mee maken of wat ze doen.

Wat vind je leuk, bijzonder of interessant aan mijn blog?

Dat het zo divers is ;).

Wat zou je graag anders, beter of vaker willen zien op mijn blog?

Nou dat kan ik beter aan jullie vragen!!

Wat zou jij willen vragen aan mij / willen weten van mij?

Wat ik nog aan mij zelf zou willen weten hoe lang ik dit nog ga doen. Of ik deze blog over 10 jaar nog zou hebben. Ik ben daar wel benieuwd naar.


Wil je meer tags lezen? En misschien dat ik er een invul? Ga dan naar: tags

Wat zouden jullie graag anders, beter of vaker zijn op mijn blog? Laat het alsjeblieft weten in de reactie's of stuur een mailtje naar: xaarwerld.

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikersnaam Xarifa97