woensdag 6 april 2016

Geitenboerderij Het Geertje

Hoi allemaal!
Vandaag ben ik met een vriendin naar geitenboerderij Het Geertje in Zouterwoude. Hier hebben ze vooral geiten (dúh!). Ze hebben ook varkens, paarden en kippen. Er zijn ook weer geitjes geboren en biggetjes. Die waren allemaal zo schattig! Ik zal even wat foto’s in de blog zetten:




Bij de onderste foto zat er een kip voor de biggetjes. Ook waren er 2 hele kleie geitejes die met mij probeerde te stoeien. Ik heb later een foto gemaakt, toen ze sliepen. Dit waren de geitjes:


Daarna zijn we nog een pannenkoek gaan eten. En toen was het alweer tijd om naar huis toe te gaan. Het was een hele leuke en geslaagde middag! Voor mij tenminste.

Zijn jullie wel eens bij een geitenboerderij geweest?

Groetjes Xarifa van Xaar’s Wereld.


P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikers naam Xarifa97