zondag 10 april 2016

Jarige job!

Hoi allemaal!

Ik ben vandaag jarig!! Ik ben vandaag 19 jaar geworden. Ik heb het vandaag heel erg naar mijn zin gehad eigenlijk! Ik heb veel kado's gehad. Ik heb 1 foto gemaakt van alles in een keer. Dus als je alles wilt zien op een losse foto zet dat even in de comments, want dan kan ik daar een blog over maken morgen. Laat het dan even weten voor 18:00 uur want dan heb ik zo ie zo nog goed licht, en heb ik de tijd om de foto's te maken! Ik laat even de foto zien.


Wat er staat zijn: (van links naar rechts) Een verjaardags muts door kindjes op mijn stage gemaakt, een fles met mijn naam (voor het wandelen) er op van mijn stage begeleidster gekregen, 2 kaarsen van een stage kindje geregen. een tekening van mijn broertje, wandelschoenen van mijn ouders en een mixer van mijn oma's en opa's.

Ik heb vandaag geen visite gehad, dat komt nog, want ik vier mijn verjaardag met mijn vader en broertje, want die zijn begin mei jarig. De mixer heb ik dus alvast van mijn oma's en opa's gehad. Ik heb van hun geld gevraagd om mijn moeder terug te kunnen betalen van de mixer. Want mijn moeder vond het wel wat voor mij de mixer. En ik ben er blij mee. Zo hebben mijn oma's en opa's dus eigenlijk de mixer betaald en mijn ouders dus de wandelschoenen. Ik moet nog een beetje van de wandelschoenen terug betalen. En dat zal ook van het geld van mijn oma's en opa's gebeuren. Want dan is het volledig van mijn verjaardags geld gekocht.

Ik kan de must al wel een beetje van dicht bij laten zien:


Dit is de ene kant, de andere kant is anders versierd door een ander stage kindje van mij. Dat is hartstikke leuk!

Google verraste
mij ook vandaag met een leuk plaatje. Kijk maar:


En wij mogen altijd kiezen wat we eten voor onze verjaardag, dus ik heb wat lekker gekozen. Dat was kaasfondue. Mega lekker, vandaag konden we buiten eten, dat vond ik lekker. Het was nog warm genoeg!


Weten jullie al wat je verjaardag wil?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikersnaam Xarifa97