donderdag 28 april 2016

Recepten #1

Hoi allemaal!

Zoals jullie weten hou ik van bakken. Ik vind het ook leuk high tea's te maken. Mijn moeder had laatst een leuke website waar veel recepten op staan. Zo ook veel high tea recepten. Die ik wil gaan proberen. Er staan zelfs recepten voor de lunch bij! I love it! Het liefst wil ik ze allemaal gelijk allemaal proberen, helaas heb ik geen geld. :(.


Dit zijn een paar receptje die ik heel erg graag wil gaan proberen.Vooral die met geitenkaas met spek. Die lijkt me errúg lekker! Dus ik hoop dat ik het volgende week kan gaan doen, omdat mijn salaris dan gestort is. Dus dan kan ik het in het weekend maken. Hier zal dus veel meer van komen op mijn blog. Dus dit gaat een serie worden, vermoed ik zo. Ik vind het wel leuk om het te gaan delen met jullie. Het zal waarschijnlijk in het begin alleen maar met high tea recepten zijn, en in de toekomst misschien ook wel anderen!

Houden jullie ook van bakken en koken?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.