zondag 24 april 2016

The Summer tag!

Hoi allemaal!

Vandaag heb ik een beetje haast, want ik heb een familie avond. Dus heb ik een korte tag voor jullie klaar staan! Veel plezier met lezen! Het gaat over de zomer.



  • Wat is je favoriete ijsjessmaak? Op dit moment pindakaas ijs. Ik heb het vanmiddag op, overheerlijk!
  • Welke kledingstukken vind jij `s zomers onmisbaar? Een korte broek. Ik moet hem weer eens opzoeken :P
  • Wat is je favoriete zomerse drankje? Cola of een Raadler biertje met 2 % alcohol er in.
  • Wat is je lievelingsactiviteit `s zomers? In de Oude Rijn zwemmen. Dat is 5 minuten lopen van mijn huis. Lekker makkelijk!
  • Hoe ziet jouw typische zomerse make-uplook eruit? Heb ik niet, het kan als het warm is in je huid trekken, dus dan is het net een tattoo op je gezicht. Ziet er niet uit, dus ik doe er niet veel aan in de zomer. 
  • Wat is je favoriete zomerse liedje? Nu, is het When I am Gone. Ik blijf het een leuk liedje vinden.
  • Welk zomers gerecht eet je het liefst? Salade met Feta er in. Lekker licht, en als het warm is hoef je je ook niet uit te sloven in de keuken.
  • Wat is jou ultieme zomer Do It Yourself? Ik heb er nog niet heel veel, dus dat moet ik nog even ontdekken.
  • Wat voor geur draag je `s zomers? Geen een, ik kan niet zo heel goed tegen luchtjes, omdat ik dan snel benauwd ben. Dus ik draag niet zo heel veel luchtjes.
  • Welke plannen heb je voor de zomer? De oudste geocache op het vaste land van Europa in België te gaan vinden. Het is vlak bij Frankrijk. Daar willen we naartoe.

  • Wil je meer blog ideeën? Ga dan naar: Tags.




    Wat doen jullie het liefst in de zomer?

    Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

    P.S. Volgen jullie mij al op Instagram, Twitter en Facebook? Je kan mij vinden op Xaar's Wereld. Op Snapchat kunnen jullie mij ook volgen, en daar is mijn gebruikersnaam Xarifa97

    P.P.S. Ik ben weer opzoek naar gastbloggers! Wil je weten wat je moet doen? Klik dan hier voor de link.