zaterdag 14 mei 2016

Evening Routine | Weekend

Hoi allemaal!

Ik heb vandaag mijn Evening Routine van het weekend vandaag voor jullie! Ik ga aan jullie laten zien wat ik doe als ik ga slapen als het weekend is. Laten we snel beginnen!


Na het eten blog ik meestal als eerste, het is net wie er moet afdrogen bij ons thuis. Ik hoefde toen ik de foto's maakte  niet af te drogen, dat komt mooi uit, want dan kan ik lekker rustig bloggen.


Dan drinken wij thuis een kopje thee, ik heb zo een foto gemaakt, omdat ik vergeten was om met de thee een foto te maken.


Dan ga ik naar boven, als mijn raam open staat en het fris is, dan doe ik hem snel dicht. Maar als het warm is dan doe ik als laatste mijn raam dicht.


Dan neem ik mijn medicijnen. Want dan gaat het beter met mijn longen. Dus dat doe ik nu elke avond braaf. Gelukkig heb ik sinds dien dat ik het elke avond doe nog maar een antibiotica gehad. Maar toen scheelde het naar mijn idee niet veel dat ik naar het ziekenhuis moest.


Dan ga ik tanden poetsten. Dat is beter voor mijn tanden, omdat de medicijnen toch wel bacteriën bij zich heeft, moet ik na mijn medicijnen altijd mijn mond spoelen met water of gelijk mijn tanden poetsten.



Dan trek ik mijn pyjama aan. Mijn shirt is niet echt zo klein, maar zo patsten het niet op de foto.


Dan is het tijd voor mijn haar. Alle kitten er uit.


Soms doe ik nog kaarsjes aan. Dat vind ik altijd wel gezellig. Zeker als het s'avonds donker is.


Dan doe ik mijn mobiel in de lader. En ga ik lekker slapen!

Ik doe trouwens als ik mijn raam dicht doe ook mijn gordijnen dicht. Toen deze foto's maakte deed ik mijn gordijnen dicht, gister lied ik ze langer open. Voor de foto's, want dan hebben de foto's beter licht.

Doen jullie de avonds (behalve de blog schrijven dan ;)) het zelfde?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.