dinsdag 24 mei 2016

Examens

Hoi allemaal!

Nu zit ik in de tijd dat er allemaal examens aan zitten te komen. Dit zijn nog de overige examens die gebeuren moeten. Van Nederlands nog 3 examens. Daarvoor moet ik nog afleggen: Schrijven, Gesprekken en Spreken. Ook heb ik nog dat ik een soort van proef moet afleggen. Dit is dan met een zorgvrager/cliënt waar ik op moet inspelen. Dat lijkt me best lastig. Omdat je niet weet wat er gebeurt.

Ik heb al 2 examens gehad. Nederlands lezen en luisteren & Rekenen. Voor Rekenen had ik een 3 (onvoldoende dus) en voor Nederlands lezen en luisteren had ik een 6,5 (voldoende gelukkig). Ik had vandaag de herkansing van Rekenen. Ik vond deze lastiger dan het eerste examen. Ik hoop dat het een hoger cijfer wordt dan nu. Duimen jullie mee?

Hebben jullie ook jullie examens gehad? En waren ze lastig?

Ik hoop dat ik de komende tijd gewoon nog blogs kan blijven schrijven. Maar als het een keer niet lukt moeten jullie maar niet boos worden hoor! Ik probeer elke dag iets te plaatsen! Ik ga nog even veder met leren. Veel plezier vanavond nog!

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

 P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.