donderdag 5 mei 2016

Fiets was gestolen | Dankzij de aangifte heb ik hem weer terug!

Hoi allemaal!

Een jaar of 5 geleden was mijn fiets gestolen. Dat was toen heel erg vervelend! Want ja, ik kon nog lastig alleen naar Alphen aan den Rijn, Bodegraven of Boskoop. Ik moest altijd om hulp vragen, want ik kon (en kan nog steeds) niet op de fiets van mijn moeder fietsen, ik kan er niet mee overweg. Mijn vader had (en heeft nog steeds) een mannen fiets, met zo'n stang dus. Daar ben ik dan weer te klein voor, en mijn broertje zijn fiets was weer te klein. Dus daar kon ik helaas niks mee. Al snel hadden we dus weer een nieuwe fiets gekocht. Want dan kon ik weer alles zelf. En toen was ik blij! Toen had ik wel aangifte gedaan, maar eigenlijk had ik toch geen hoop dat de fiets gevonden werd door de politie. Maar hij was toch gevonden! Ik heb hem vandaag met mijn broertje en ouders op gehaald in Amersfoort. Hij wonder boven wonder gewoon in de auto! Ik ging samen met mijn moeder weer terug met de trein. Zo kregen we hem mee van het politie bureau:


Als je zit te denken, hé er is geen zadel, dat klopt! Het zadel is er vanaf gehaald. Maar dat maakt niet uit! We zetten er gewoon een nieuwe op! Makkelijk! Ook moeten er nog even lampjes opgezet worden, maar dat is ook niet zo'n groot probleem, want je hebt bij de HEMA al lampjes voor op de fiets voor €3,00.

Is jullie fiets wel eens gestolen?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.