woensdag 11 mei 2016

Google-it Tag

Hoi allemaal!

Vandaag heb ik een tag voor jullie klaar staan. Het is de Google-it tag. Dit houd in dat ik elke letter van het Nederlandse alfabet een letter bij Google in ga vullen, en wat er als eerste naar boven komt zet ik hier neer. Het zijn 26 letters, dus veel plezier!

A = ANWB Routepanner Fiets
B = Bier in je haar
C = Cateraar High Tea
D = De zoete inval Bodegraven
E = Ei in je haar
F = Fasonista
G = Gyvelborg camping
H = Hooikoorst alarm
I = Internationale Vrouwendag
J = Jury Idols 1
K = Kruidvat
L = Lente trends 2016
M = manager Anouk
N = Nu
O = Oudste cache europa
P = Pathe
Q = Q music
R = Rabobank
S = SPF
T = Tips Hooikoors
U = Uitzending gemist
V = Verschillende soorten shampoo's gebruiken
W = Weer
X = Xaar's Wereld (Toevallig)
Y = Youtube
Z = Zonnebrand



Het valt me op dat er veel dingen tussen staan die ik laatst, of langer geleden gegooglt heb dat die er tussen staan. Sommige heb letters heb ik dus zelf gegooglt (per ongeluk), en sommige niet. Kunnen jullie ze er uithalen?

Hebben jullie trouwens een favoriete letter? Ik niet.

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.