vrijdag 20 mei 2016

It's Weekend | Tag

Hoi allemaal!

Het is weer weekend! Dus ik heb een It's Weekend tag voor jullie! Het zijn acht vragen over het weekend. Dus laten we snel veder gaan. Veel plezier met lezen!

1. Heb je op zaterdag en zondag weekend of ben je op andere dagen vrij? Ik heb op zaterdag en zondag vrij. Voor de rest hebben ik eigenlijk geen vrij. Tenzij je woensdag middag mee telt.
2. Hoe laat sta je op in het weekend? Dat ligt een beetje aan welke week het is. Want het ene weekend kan ik op zaterdag uitslapen, maar het andere weekend heb ik scouting, dus moet ik er op zaterdag om 08:00 uur mijn bed uit en de andere zaterdagen maakt het niet uit. En op zondag maakt het zo ie zo nooit uit.
3. Hoe ontbijt je in het weekend? Gewoon 2 boterhammetjes met waar ik het op dat moment zin in heb.
4. Hoe ziet jouw weekend er meestal uit? Dan moet ik folders invouwen.
5. Wat doe je het liefst in het weekend? Rustig aan, en iets gezelligs doen met mijn ouders.
6. Wanneer plan je je activiteiten voor het weekend? Op de dag zelf. Soms de dag er voor.
7. Ben je ook bezig met je studie/werk in het weekend? Werk zo ie zo, en studie soms.
8. Hoe laat ga je naar bed in het weekend? Ligt aan hoe moe ik ben. Soms is het 21:30 en soms is het 22:30.

Dit was de tag. Ik hoop dat jullie zo weer iets wijzer zijn geworden over wat ik in het weekend doe.

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.

Wil je nog meer tags door mij ingevuld worden? Kijk dan snel op: Tag