dinsdag 17 mei 2016

Me Time | Tag

Hoi allemaal,

Het is weer tijd voor een tag. Vandaag is het de Me Time Tag. Het zijn dus allemaal vragen over mij. Veel plezier met lezen!

Wat kijk of lees je graag tijdens Me Time?

Als ik lees dan lees ik iets van Carry Slee of Niki Smit. Daar kan ik uren mee zoet zijn. En wat ik kijk, ja dat is wel lastig, ik heb namelijk geen netflix ofzo, dus ik kijk eigenlijk niet zo heel veel iets zelf eigenlijk.

Wat draag je het liefst tijdens Me Time?

Een joggingsbroek en een lekkere trui. Gewoon lekker warm, niet te moeilijk.

Wat is je favoriete nagellak?

Kiko Milano 295. Ik vind deze de mooiste, maar het is ook de enige die ik heb. Ik heb net even op de site van Kiko Milano en ze hebben heel veel andere mooie kleuren! Dus ik denk als ik weer geld heb dat ik dan wat ga bestellen. Dit krijgt dan misschien wel een vervolg!



Wat eet en drink je het liefst tijdens Me Time?

Qua drinken thee. I <3 thee. En het eten, ja chipies! Met een dipsaus er bij. Dan geniet ik helemaal!

Ga je wel eens de deur uit met Me Time?

Nee. Gewoon lekker thuis is mijn favoriete Me Time. Lekker rustig.

Ga je wel eens alleen naar de film?

Nee, dat is saai toch?

Wat is je favoriete webshop?

Weet ik eigenlijk niet, ik ga liever de stad in, want ik wil het gelijk passen. Maar De Body Shop vind ik altijd erg leuk, dus ik denk dat ik die webshop ga gebruiken.

Wat is jullie favoriete nagellak?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.