donderdag 12 mei 2016

Milka review

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik een review voor jullie! Een tijdje geleden kwamen deze twee milka's uit. Ik heb ze al een tijdje willen proberen. Dit waren Milka Collage (de rode) met Framboos, Hazelnoot en Stukjes pure chocolade, en de Milka Collage (de gele achtige) met Caramel Fudge, Biscuit en Stukjes pure chocolade. Ik heb het samen met mijn moeder geprobeerd.


Ik vind de de rode niet lekker, net te zoet. En mijn moeder vind hem ook net te zoet, en niet crispy genoeg. Die is dus met Framboos, hazelnoot en stukjes pure chocolade er in. Zo ziet hij er uit:




De gele vonden we gelukkig wel lekker! Ik weet eigenlijk niet hoe ik het moet omschrijven. Het is niet te zoet, niet te zout, niet te bitter en niet te zuur. Precies genoeg van allemaal! Deze is met Caramel Fudge, biscut en stukjes pure chocolade. Mijn moeder vond de nootjes het lekkerst. Zo zag hij er uit.




Ik heb ze bij de Jumbo vandaan. Ze kosten per stuk € 1.12. Ik zou de gele aanraden voor iedereen die het ook zou willen proberen!

Welke Milka vinden jullie het lekkerst?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.