zondag 1 mei 2016

Mooie foto's | Waar je trots op kunt zijn!

Hoi allemaal!

Kennen jullie dat? Dat je een foto of meerdere foto's gemaakt heb(ben)t gemaakt waar je eigenlijk heel erg trots op bent? Ik denk dat iedereen die wel heeft eigenlijk! Ik zal er 2 van mij aan jullie laten zien. En ook zal ik vertellen waar deze genomen is.


Deze foto heb ik vrijdag (29/04/2016) gemaakt. Hij is op mijn kamer genomen, met mijn mobiel en een selfie stick (waar zo'n selfie stick dus wel niet handig voor is). Ik vind hem best mooi geworden omdat hij naturel genomen is.

Ook vind ik de volgende foto super tof:


Deze foto is genomen bij geitenboerderij Het Geertje (ik weet niet meer precies wanneer hij gemaakt is). Deze 2 lammetjes die hebben met mij gespeeld toen ik er was. Ik vond ze erg lief, leuk en gezellig. Ik zal ze nu wel niet meer herkennen, ze zijn zo gegroeid inmiddels natuurlijk.

Op welke foto zijn jullie het meest trots?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.