woensdag 25 mei 2016

Weleda | Deel 1

Hoi allemaal!

Ik heb vandaag een leuk pakketje binnen gekregen! Voor mij was het een cadeautje. In het pakketje zat iets van Weleda, een verzorgingsdouche en een verstevigde handcrème. Ik heb ze allebei al geprobeerd. Mijn moeder heeft dit voor mij gewonnen bij #RTLKoffietijd. Bij #Koffietijd hebben ze deze week (of een tijdje) prijzen die ze weg geven. Mijn moeder heeft mij er dus voor opgegeven, met de reden dat ik moest knokken voor Niveau 1 Zorghulp. En ook dat ik voor veel producten allergiës ben. Mijn moeder heeft op aanraden van een vriendin van haar Weleda toen ik klein was op mijn huid gesmeerd, en toen kon ik er tegen. Ik hoop nu ook. Binnenkort schrijf ik hier weer een blogartikel over. Over hoe het dan bevalt. hoe mijn huid er op reageert en of alles nu echt reageert. Leuk! Ik zal even een foto plaatsen.

Het is de geur Evening Primrose.

Weleda is een bedrijf dat zich richt op duurzame producten. Wedela gebruikt geen synthetische geur- en kleurstoffen en conserveringsmiddelen. En ook gerbruiken  geen grondstoffen op basis van minerale oliën. Weleda bijft graag bij de natuur, en gebruikt dus zoveel mogelijk natuurlijke producten. Dan ben ik ook blij! Het chemische spul blijft dan weg, waar ik vaak niet tegen kan. Kortom, een perfect product voor mij!

Dit krijgt nog een blog als het goed is. Ik hou jullie op de hoogte dus.

Welk merk gebruiken jullie voor jullie lichaamsverzorging?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.