donderdag 19 mei 2016

Zomer ondernemer | Kennis maken met...

Hoi allemaal!

Zoals jullie op mijn Facebook hebben kunnen lezen heb ik een gesprek gehad vandaag. In Woerden was dat. Zoals jullie misschien al hebben kunnen lezen op mijn blog, wil ik eigenlijk ook een high tea bedrijf opzetten. Je hebt hier een soort van cursus/opleiding voor die je in zes weken doet. Je leert dan van alles over hoe je je eigen bedrijf begint. Dat is dus super leerzaam! Zeker als je je eigen bedrijf wilt beginnen. Ik heb hier al een keer aan mee gedaan, omdat ik toen mijn eigen schilderijen/tekeningen wou verkopen. Helaas is dit hem toen niet geworden.


Vandaag had ik daar voor een intake gesprek. Dat is wat je plannen zijn voor het bedrijf. En hoe het bij de zomer ondernemer aan toe gaat. Het gesprek duurde 20 minuutjes. Er werden allemaal vragen gesteld over mijn bedrijf wat ik wil gaan opstarten. En ik moest een soort van plan op stellen om te laten zien wat het zou worden, en dat je er goed over na gedacht hebt. Het was een goed gesprek. En ik mag de cursus/opleiding gaan doen! Jullie krijgen hier dus nog meer over te horen in de maanden juli en augustus.

Wat eten jullie graag bij een high tea of afternoon tea?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.