zondag 5 juni 2016

20 gewone vragen | Tag

Hoi allemaal!

Vandaag heb ik een tag voor jullie! Ik had en heb dus helemaal geen inspiratie op dit moment. Dus dan maar even zo! Het is een tag met 20 vragen die over het leven gaan. Veel plezier met lezen!


  • Heb je wel eens wat gestolen? Niet dat ik weet (oepsie)
  • Kun je breien? Nee, mijn hersenen willen het niet begrijpen.
  • Hoe had je geheten als je een jongetjes was geworden? (of meisjes natuurlijk) Ik weet het niet. Ik weet alleen dat het met een F begint.
  • In welke land zou je willen wonen? Zwitserland. Dit land heeft namelijk een goed effect op mijn longen. Ben ik blij mee!
  • Als je nu €10.000 aan een goed doel mocht geven, welk doel zou dat zijn. Het Long Fonds. Die kunnen dan meer en beter onderzoek doen naar longziektes en misschien ook wel betere medicijnen maken.
  • Houd je van zoet of zout? Allebei wel! Nu hou ik van zoet. Geen idee waarom.
  • Douchen of in bad? In bad! Lekker lang uit liggen.
  • Hoe hangt het toiletpapier bij jou in de wc? Met het einde van het papier naar achter of naar voren? Naar voren geloof ik. Ik let daar nooit op, ik moet ook eerlijk zeggen dat het mij niet uit maakt hoe het hangt, als ik maar mijn billen af kan vegen.
  • Marmite lover or hater? Serieus, wat is marmite? Ik ken het niet!
  • Wat is het vaakst afgespeelde nummer op je iPod? Ik heb geen iPod, ook geen MP3, ik luister muziek altijd via mijn mobiel. Maar ik weet niet welk nummer het meest wordt gedraaid.
  • Van welk geluid hou je? Muziek. 
  • Wat is één van je meest favoriete quotes? Keuzes, kies de richting zonder wegwijzers.
  • Wat was je favoriete eten toen je klein was? Patatjes (nu nog steeds wel :) )
  • Wat is je minst favoriete vervoersmiddel? Auto, dan ben je er het snelst.
  • Welke vorm van lichaamsbeweging is je favoriet? Wandelen. Dan kan je rustig aan lopen.
  • Welk klusje vind je echt vreselijk om te doen? Afwassen.
  • Wat is je favoriete indoor/outdoor activiteit? Geocaching
  • Wat is je favoriete lichaamsdeel? Geen idee. Daar heb ik nooit overna gedacht.
  • Wat is je beste moment van de dag/dag in de week/maand in het jaar? Vrijdag, want dan wordt het weekend.
  • Wat doe je als eerste als je opstaat? Door de weeks aankleden en in het weekend op mijn mobiel kijken.

  • WIl je dat ik meer tags doe? Kijk dan op:Tags.


    Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

    P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.