donderdag 9 juni 2016

333 dingen om over te schrijven.

Hoi allemaal!

Gister heb ik een boek besteld. Jullie denken vast: Lekker interessant, wat moeten wij met deze informatie? Nou, dat zal ik je vertellen! Dit is dus een boek waar ik allemaal dingen kan uithalen voor mijn blog. Ik vind het wel leuk, want ik merk dat ik af en toe gewoon niks weet om over te bloggen. En dat vindt ik mega irritant. Dus nu kan ik weer wat ideetjes opdoen. En ook zo af en toe een update geven over hoe het er voor staat.

Ik heb nog helemaal niet vertelt hoe het boek heet, of tenminste, de titel heet ook zo van dit bericht, maar dat kan natuurlijk over van alles gaan, die titel. Oepsie! Het boek heet 333 om over te schrijven. In het boek krijg ik 333 dingen om over te schrijven. In het boek zelf, maar ik kan ook natuurlijk ook opdrachten uit het boek hier beschrijven. Dat is fijn! Vindt ik!

Ik zal even een foto laten zien van de voorkant. Dan hebben jullie een indruk ervan.


Dit is dus de voorkant! Het is eigenlijk best een saaie kaft hé? Maar dat maakt niet uit, het gaat om de inhoud. Ik ben benieuwd wat ik allemaal zal gaan tegenkomen. Want ik heb nog niet het hele boek door gekeken eigenlijk. Ik denk ook dat ik pas over 2 weken er echt in ga beginnen, want dan ben ik zo goed als klaar met school. Dus dan heb ik er even de tijd en rust voor.

Hebben jullie nog leuke ideeën voor een blog, om over te schrijven?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.