zondag 26 juni 2016

Bugers Zoo

Hoi allemaal!

Sorry dat ik gister geen blog plaatsten! Ik was gister naar Burgers Zoo geweest, en daarna gingen we spontaan uit eten. Ik was daarna zo moe, dat ik gelijk naar bed was gegaan. Ik heb gister voor jullie allemaal foto's gemaakt! En die ga ik jullie laten zien. Ik vind er een paar wel mooi geworden! Dus ik laat ze jullie zien en zal er onder iets schrijven! Laten we snel beginnen!


Bij de ingang kom je gelijk bij de pinguïns, dat vindt ik altijd leuke beestjes. Dus ja, daar moest ik even een foto van maken!


Dit is een stokstaartje. Hij zat daar mooi op de steen, en ik vond stiekem wel een beetje dat hij aan het poseren was, dus ik heb er een leuke foto van gemaakt, en hij is nog gelukt ook!


Dit vindt ik echt een hele mooi plant, ik weet niet meer waar die stond, en wat boor plant het überhoud is. Maar ik vind hem mooi, en wou er dus een foto van maken.


Goed deze plant stond dus ergens binnen, volgens mij bij vogels, en ik wou hier ook weer graag een foto van maken, want deze plant steekt zo mooi uit het groen er om heen. I <3 it!


Goed, we waren even aan het schuilen voor de regen (zoals je op de achtergrond misschien wel kan zien), en daar wou ik een foto van maken. Maar er zit dus zo'n stand op mijn camera dat hij 5 verschillende foto's maakt. Nou daar was deze dus een van. Het ging mij eigenlijk om de regen, maar deze kwam er dus als beste uit! Ik vindt het er leuk uit zien.


In Burgers Zoo hebben ze dus een woestijn na gemaakt. Ik heb daar ook de laatste 2 foto's voor mijn deze blogpost gemaakt. De bovenste foto is gewoon naturel (die vond ik het mooiste, geen idee waarom), en de onderste is met een filter. Ik vind daar vindt ik de kleuren zo goed gelukt. Naturel was hij ook echt mooi, maar ik ben op deze toch echt verliefder geworden, hihi.


Ik heb deze foto's trouwens gemaakt met mijn nieuwe camera die ik laatst gekocht heb gemaakt. Ik vindt hem super mooi fotograferen. Jullie ook? Ik vond het leuk in Burgers Zoo en zou er graag weer een keer naar toe willen!

Zijn jullie ook wel eens in Burgers Zoo geweest?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.