zaterdag 4 juni 2016

Editten; om gek van te worden.

Hoi allemaal!

Helaas lukt het editten niet helemaal zoals ik wil. Het geluid wil weer wel, en het beeld materiaal dus niet. Ik wordt er gek van! Nu heb ik er 2 edit programmaatjes op staan. En bij de een wil het beeld materiaal dus niet, en bij de ander komt er automatisch een muziekje onder. Ik wordt er dus helemaal gestoord van. Omdat het niet wil zoals ik het wil.

Hier door komt er dus geen vlog vandaag online. Ik baal er zo van! Echt waar, want ik had me er zo op verheugd... Maar helaas. Misschien dan een andere keer. Ik hoop het echt!

Dit was eigenlijk mijn blog voor vandaag. Het zou dus zo zijn dat mijn vlog hier ook zou staan. Maar ja. Balen!

Editten jullie wel eens? En met welk (gratis) programma doen jullie dan?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.