woensdag 15 juni 2016

Raar weer...

Hoi allemaal!

Vinden jullie het ook zulk gek weer? Dan is het droog, dan regent het weer. Als het droog is schijnt de zon, dus het is lekker weer. Maar als het regent is het gelijk weer zo afgekoeld. Ik heb nu vooral problemen met het kiezen van kleren. Want wat moet ik nu aan? Ik ben de afgelopen dagen zonder vest naar school gegaan. Maar daar had ik dus spijt van. Want zodra ik op school was het daar eigenlijk best wel fris (of zou het komen omdat ik nat geregend was, en ook niet helemaal fit ben?). Dus toen ik vanmiddag uit school kwam, en bijna auto rijles had, had ik maar snel mijn vest aangetrokken. Omdat ik het koud had.

Ik heb weer zin in de mooiere dagen! Daar knap ik zelf altijd best wel van op. Niet alleen dat ik me dan lekker voel met mijn gezondheid, maar ook voel ik dat ik meer energie heb, meer zin in dingen (vooral buiten zitten :) ), en om gewoon lekker buiten dingen te doen.

Hoe zit dat bij jullie? Hoe voel jij je als het regent, en hoe voel je je als de zon schijnt? Ik ben daar wel benieuwd naar eigenlijk! Vertel je dan ook gelijk hoe het weer bij jullie is? Bij mij schijnt op dit moment de zon, met wat wolken aan de lucht. We zien wel wat het weer doet vanavond. Vinden jullie ook niet?

Ik kan nu met dit rare weer wel leuke Do It Yourselfs zoeken en maken. Daar heb ik ook wel zin in! En spelletjes met mijn familie. Dat vindt ik ook altijd leuk om met dit weer te gaan doen.


Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.