zondag 12 juni 2016

Rondje wandelen.

Hoi allemaal!

Vandaag hebben we met het gezin weer aan geocaching gedaan. We hebben in Maarssen lekker gewandeld. Dat is valk bij Utrecht. Het regende alleen best wel. Dat was wel jammer. Maar dat maakt mij eigenlijk niet zo heel veel uit, want het was een leuk rondje om te lopen, het was zo'n 6 kilometer wat we gelopen hebben. Ondertussen heb ik foto's gemaakt met mijn nieuwe camera. Ik wou eigenlijk een vlog maken vandaag, maar ik durfde niet zo heel goed echt te gaan vloggen. Dus het zijn wat foto's voor om op mijn blog te plaatsen. Ik vind ze erg mooi geworden! Dit zijn ze geworden!




De camera heeft zelf nog wat filters er bij de foto's gedaan. Die zien er ook erg mooi uit, hier zijn er een paar:




Omdat het eigenlijk de zelfde foto's zijn, zie je niet bij alle even goed de verschillen. Maar ik vind ze wel gaaf geworden!

Houden jullie van fotograferen?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.