dinsdag 7 juni 2016

School is bijna klaar.

Hoi allemaal!

Ik heb weer alle tijd voor jullie! Ik heb namelijk nog een examen. Maar daar kan ik eigenlijk niet voor leren. Het is namelijk een examen met een onbekend iemand die ik moet verzorgen. Ik krijg de dag van de examen een briefje waarop staat wat je moet doen. Dat is eigenlijk best wel vervelend, want dan kan je er niet op voorbereiden. Maar ergens is het ook wel goed. Want in de zorg gebeurt het ook zo. En weet je wat er van je verwacht wordt.

Ik mag binnenkort ook ik ook voor de burgemeester iets vertellen over de niveau 1 opleiding Zorghulp. Dit is aan de ene kant heel erg leuk, want we hebben een leuke burgemeester, maar aan de andere kant ook heel spannend. Omdat er een belangrijk persoon van de gemeente naar mij gaat luisteren. En nog wat wethouders zullen er misschien ook wel bij zijn. Dit maakt het wel extra spannend. Maar ik vind het ook een eer om te mogen doen. Want niemand anders bij mij in de klas wilt/wou dit doen. Hier komt binnenkort misschien nog wel meer over.

En veder ben ik alles aan het afronden. Maar dat wisten jullie misschien al. Want dat heb ik volgens mij wel meer vertelt aan jullie. Ik heb nog veel opdrachten te doen. Dus daar ga ik nu weer mee veder.

Hebben jullie nog veel te doen voor school?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.