zondag 31 juli 2016

Korte verhaaltjes | Intro

Hoi allemaal!

Ik ben op het moment druk bezig in het boek 333 dingen om over te schrijven bezig. Ik ga daarom de komende 2 weken over schrijven. Ik heb er veel zin in. Omdat het zoveel leuke, maar ook grappige en verhaaltjes in waar je je gedachte kan laten leiden, en dat vindt ik leuk om over te schrijven.

Daar ga je dus veel de komende weken heel veel over lezen. Eigenlijk elke dag wel! Zo leuk vindt ik het. Ik wens jullie hier veel lees plezier bij en ik hoop dat jullie het leuk vinden om over te lezen!

Het zijn af en toe hele korte verhaaltjes, maar dit komt omdat er niet heel veel over te schrijven valt, maar het echt leuk is om over te schrijven!

Kunnen jullie een verhaaltje schrijven met alleen een titel?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.