zondag 24 juli 2016

Lekker rustig aan doen.

Hoi allemaal!

Vandaag was het weer een lekker warm dagje in Nederland. Vandaag hoefde ik geen folders in te vouwen, wat ik vaak wel op zondag doe. Dus ik heb vandaag lekker kaarten gekleurd voor Postcrossing. Dat vond ik vandaag wel lekker, omdat het weer lekker warm was. Ook ben ik vandaag even met mijn moeder lekker gaan wandelen. Even de warme achter tuin ontvlucht.

Vandaag ben ik ook begonnen in mijn 333 dingen om over te schrijven. Ik schreef vandaag over welke reis ik graag nog een keer wil doen of graag zou willen doen. Ik ga binnenkort hier mee veel verhaaltjes plaatsen! Dat vindt ik namelijk leuk om met jullie te delen! Zo heb ik weer wat inspiratie om over te schrijven. Misschien dat ik hier dan ook meer blogs maak op een dag! Maar dat zie ik dan wel weer.

Vandaag heb ik ook lekker naar vlogs gekeken. Dat is ook altijd wel rust gevend. Ik ben dus vandaag zen door de dag gegaan :)!


Hoe was jullie zondag?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.