woensdag 13 juli 2016

Leuke Instagram accounts die ik volg

Hoi allemaal!

Vandaag laat ik jullie zien welke Instagram accounts ik volg en leuk vindt om te volgen. Ik laat jullie drie accounts zien, omdat ik van elk account laat ik een foto laat zien! En anders ben ik bang dat deze blog te lang wordt.

Het eerste account is van Loavies. Zij maken hele mooie foto's waar ik vrolijk van wordt! Zoals deze bijvoorbeeld!


Het tweede account is thegreenhappiness. Die plaatsen leuke foto's van meestal lekker eten. Of ze zetten gewoon iets mooi op de foto.


En de laatste is Bgreat! Dit Instagram account laat je zien hoe je het leven leuker, gezelliger en mooier kan maken.



Dit zijn dus 3 van mijn favoriete Instagram accounts, ik heb ze niet op volgorde gezet, want ik vindt ze alle drie even leuk!

Wat is jullie favoriete Instagram account?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.