dinsdag 26 juli 2016

Rustgevende muziek opzoeken voor het slapen

Hoi allemaal!

Op het moment ben ik rustgevende muziek aan het opzoeken, zo voor het slapen gaan. Lekker rustige muziek luisteren voor dat je gaat slapen is wel lekker. Dan kom je helemaal tot rust. Ik merk dat ik dat wel een beetje nodig heb. Want ik ben altijd best wel een soort van druk voor het slapen. Ik hoop dat het wat rust gaat geven. Nu met het opzoeken ontspan ik al helemaal. Het is dus een goede zo voor het slapen gaan. Alleen deze ontspanningsmuziek duurt al 8 uur, dus kan er zo weer mee wakker worden. Ik zet hem op een oude MP3 speler, dus die gaat vanzelf weer uit, dus ik zal wel niet mee wakker worden :(.


Wat doen jullie als jullie niet kunnen slapen?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.