maandag 11 juli 2016

Snuf de hond | Netflix | 2

Hoi allemaal!

Ik had zaterdag belooft om over Snuf de hond en de jacht op vliegende volckert. Dat doe ik dus bij deze.

De oorlog was net voorbij en Tom en Mirjam gaan dan graag op avontuur. Hoe wel ze dat in de oorlog ook deden. Ze konden weer naar hun hut toe. Hun hut is hun op het water, dus voor dat ze bij hun vlot, hier mee gaan ze naar de hut, zijn komen ze de jachtopziener tegen, die is aangevallen door vliegende volckert. Zegt hij. Mirjam en Tom die op onderzoek uitgaan komen niet zo ver. Tot dat kapitein Haaksberge (als je het zo schrijft tenminste...) ze komt helpen. Overal waar Snuf kan helpen wordt Snuf ingezet. Kapitein Haaksberge, Tom en Mirjam komen steeds veder, en komen op steeds gekkere plekken in de buurt. Ondertussen valt vliegende volckert  mensen aan. Dat de mensen pijn doet, is het niet omdat ze ergens vast komen te zitten, is het wel op het christelijke geloof waar ze veel mee bezig zijn en ook erg veel van houden. Gelukkig weten Kapitein Haaksberge, Tom en Mirjam met behulp van een aantal mensen die in het gemeente huis snel wie het is. En zoeken hem op. Ze vinden hem alleen als vliegende volckort en niet als gewoon persoon. Tja, wat gebeurt er dan? Dat mogen jullie van mij zelf kijken. Want anders haal ik de spanning er af voor jullie. Dat wil ik ook niet.


Hebben jullie deze film wel eens gezien? Hij is in het Nederlands voor al mijn buitenlandse volgers.

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.