dinsdag 19 juli 2016

Wat ik doe met warm weer.

Hoi allemaal!

Hoe is het bij jullie? Hier is het best wel warm. Het is hier nu 29 graden. Ik vindt het altijd als het zulk weer is lekker om de achtertuin te vermijden, hier is het namelijk al snel 10 graden warmer. Dus daar is het nu echt te warm. Wij gaan dan meestal naar een plekje aan het water. Maakt niet uit waar, behalve het strand dan, als het maar aan het water is. Daar staat vaak al meer wind, en koel je ook een beetje af. Ook ga ik dan met mijn broertje lekker zwemmen. Dat is dan in de Oude Rijn. Dat is bij ons om de hoek. Dus dan leggen we onze handdoeken in de schaduw en springen we zo het water in. Dat verkoelt enorm. Dat hebben we vandaag ook gedaan. Het was echt lekker! We hebben vanavond ook ergens anders gegeten omdat het zo warm is in de tuin. Ik sluit nu snel de blog af, want het is binnen ook niet uit te houden.

Hoe warm is het bij jullie?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.