zondag 17 juli 2016

Xaar's Week

Hoi allemaal!

Vandaag laat ik jullie zien wat ik deze week allemaal gedaan heb! Veel kijk plezier!


Maandag tijdens het folders lopen kwam ik deze mooie bloemen tegen. Ik vindt deze bloemen erg leuk, ik wordt er altijd vrolijk van.


Dinsdag tijdens het geocachen kwamen ik en mijn moeder deze meerkoet tegen. Hij zit te broeden op zijn nestje.

Whoops, ik ben woensdag een foto vergeten te maken voor jullie.


Donderdag was de eerste trainingsdag van de zomer ondernemer, hier sta ik met een leuk muziekje te wachten op de bus.


En vrijdag was ik ook weer in Woerden voor de zomerondernemer, trainingsdag 2.


Zaterdag waren mijn benen zo op van al het geloop, dat ik ze al in de trein lekker op de bang heb laten leunen.


En vandaag heb ik de laatste aflevering van seizoen 1 van Gossip Girl gekeken. Ik wil snel veder met seizoen 2! Het is zo spannend!

Hoe was jullie week?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.