zaterdag 27 augustus 2016

Braderie

Hoi allemaal!

Vandaag heb ik op een braderie gestaan. Dit was mij mij in het dorp (Zwammerdam). Ik ging mijn eigen bedrijf hier promoten. Of tenminste, ik wou wat Naams bekendheid op gaan doen. Dus zo iets is echt fijn om te doen. Als je dat wil tenminste. Het was erg gezellig, en ook nog wel warm. Dus het was gelukkig niet zo dat mensen weg bleven omdat het slecht weer was. Dat is ook wel prettig, want dan heb je tenminste wat te doen. Dan kan je vertellen wat je doet, maar ook dat je dan het zelf koud hebt.

Vandaag hoefde ik niet erg vroeg mijn bed uit gelukkig! Want dan ben je minder moe als je op de braderie of de markt aan komt.

Hier is er valk voor kerstmis ook vaak een markt. Daar wil ik ook weer gaan staan. Om weer Naams bekendheid op te doen, maar ook weer om mensen te laten denken dat ik er ook nog steeds besta met mijn bedrijf.

Ondertussen dat deze blog online komt, ben ik alweer op een Barbecue van de scouting. Dus ik ben nu lekker aan het eten denk ik zo. Ik moet alleen weer op tijd naar huis, want ik heb morgen weer een afspraak waar ik op tijd mijn bed voor uit moet. Maar daar heb ik ook erg veel zin in! Dus ik zie jullie morgen weer!

Hoe was jullie zaterdag?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.