woensdag 24 augustus 2016

Geen internet

Hoi allemaal!

Gister had ik helaas geen internet, of tenminste het deed niet wat het moest. Volgens het internet was mijn computer offline, waardoor hij dus geen verbinding kon maken met de rounter.

Gelukkig doet het internet het nu weer wel! Dus kan ik weer leuke blogs voor jullie gaan schrijven! De komende weken wordt het voor mij weer erg druk, dus ik moet veel vooruit gaan werken op mijn blog! Dus als jullie denken, wat zijn het geen actuele berichten die er opstaan ligt het daar aan. Ik wil me erg richten op mijn eigen bedrijf, en daarnaast ook op mijn nieuwe studie waar ik aan begonnen ben. En ik weet nog niet zo goed wat ik er kan van verwachten, hoeveel huiswerk ik ga krijgen en hoe het zo ie zo gaat lopen.

Ik hoop jullie voor nu even genoeg geïnformeerd heb.

Hoe is het bij jullie?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.