dinsdag 30 augustus 2016

Huiswerk

Hoi allemaal!

Het is mijn tweede schooldag. Inmiddels heb ik ook al huiswerk opgekregen. Ik heb van Loopbaan en Burgerschap huiswerk op gekregen, en van Engels. Loopbaan en Burgerschap heb ik geen problemen mee. Ik vindt dat altijd wel makkelijke opdrachten, ik ben alleen niet zo goed in het leren van woordjes voor toetsen. Ik ben alleen niet zo heel goed in Engels. Maar ik vindt het wel heel leuk om te doen en ook zeker te leren. Ik heb alleen dat taalknobbeltje niet, wat wij zo thuis noemen. Maar gelukkig bestaat er het woordenboek. Ik moest alleen stoppen omdat ik het woordenboek niet goed kan lezen, het wordt inmiddels te donker om het goed te kunnen zien, en ik wil niet mijn ogen verpesten. Dus ik ben er maar mee gestopt.

Omdat ik nu ook weer in een nieuwe klas zit, langere dagen maak als vorig schooljaar ga ik vandaag op tijd naar bed toe. Dus ik wens jullie alvast slaap lekker voor als jullie gaan slapen! En tot morgen!

Zijn er nog mensen die vakantie hebben die dit nu gelezen hebben?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.