zaterdag 13 augustus 2016

Korte verhaaltjes | Eerste kwartier als ik wakker wordt

Hoi allemaal!

Komende weken ga ik veel korte verhaaltjes plaatsen uit het boek: 333 dingen om over te schrijven. Vandaag gaat het over wat ik het eerste kwartier doe na dat ik wakker wordt. Veel lees plezier!

 In de vakantie's lig dan meestal nog een kwartier op mijn mobiel en ga ik naar de wc. En als ik naar school moet kleed ik me altijd om, ga ik naar de wc en dan ga ik brood smeren. Dat is altijd wat ik het eerste kwartier doe wanneer ik wakker wordt. Het is niet zo veel. Maar een kwartier is ook best wel kort :). 

Wat doen jullie in het kwartier wanneer je wakker wordt?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.


P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.