maandag 1 augustus 2016

Korte verhaaltjes | Orlando

Hoi allemaal!

Komende weken ga ik veel korte verhaaltjes plaatsen uit het boek: 333 dingen om over te schrijven. Vandaag gaat het over een reis die ik al mee gemaakt hebt of een keer wil gaan maken. Veel lees plezier!

Ik zou graag een keer naar Orlando in Amerika willen. Ik wil daar dan allemaal parken gaan bezoeken. Maar ook geocachen, zo zie je veel van de omgeving wat erg leuk is. Maar je komt ook op plekken waar je anders niet zo maar zou komen, en door het geocachen wel. Zo kom je dus niet op de toeristische plekken, en zie je veel mooiere dingen. En ik denk ook dat daar de omgeving mooi is in Orlando. Ook vindt ik het fijn om de taal wat beter te leren kennen. Want ik ben niet heel goed in talen, dus ik wil daar graag naar toe om ook veel te leren over de taal, maar ook de cultuur. Die lijkt me bijzonder in Amerika. Ik heb ook gehoord dat in Amerika zo ie zo de voetbal wedstrijden veel leuker en gezelliger zijn dan hier in Nederland. Dus dat lijkt me ook leuk om mee te maken daar (dan moet ik eerst naar een voetbal wedstrijd hier in Nederland :p).



Dit is de reis die ik graag een keer zou willen maken.

Welke reis lijkt jou leuk om nog een keer te maken of een keer te gaan doen?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.