dinsdag 20 september 2016

Healty Lifestyle | Genoeg slaap

Hoi allemaal!

Vandaag ga ik het met jullie hebben over genoeg slaap. Dit heeft zeker te maken heeft met een healty lifestyle. Want wanneer jij genoeg slaap voel je je niet alleen fit; wanneer jij slaapt verwerken je er hersenen wat je die dag hebt mee gemaakt, informatie en je emotie's. Ook voor je huid is voldoende slaap goed, je cellen krijgen dan ook rust, je huid gaat er dan vaal en mat uit zien. Ook krijg je donkere kringen onder je ogen. Maar ook je haar oogt dan duf en futloos. Ook kan je je beter concentreren op wat je doet als je als je voldoende slaapt.

Slaapbehoefte verschilt per persoon. Dus het is echt niet gek als jij 8 uur slaap nodig hebt en je vriendin maar 5. Ben je toch snel moe? Dan kan helpt een powernep toch wel degelijk! Als je 20-25 minuten slaapt overdag dan voel je prima! Maar slaap niet te lang, want dan kan je alleen nog maar vermoeider worden. Dat wil je ook niet!

Wordt je s'morgens nog best wel moe wakker? Dan kan je het beste bij slapen. Dit kan niet altijd in een nacht gebeuren, ga dan gewoon een paar dagen achter elkaar op tijd naar bed. Dan heb je weer voldoende energie en kan je er weer helemaal tegen.


Ik hoop dat jullie hier wat aan gehad hebben, ik heb hier nog een leuke link voor jullie, waar ik het een en ander heb samen gevat in deze blog. 7 weetjes voor voldoende slaap.

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.