vrijdag 16 september 2016

Its weekend!

Hoi allemaal!

Hoe is het bij jullie?

Het is eindelijk weekend! Ik had echt gewoon weer zin in weekend. Maar ook omdat ik er gewoon aan toe was. Ik ben namelijk best wel moe, dus ik kan op tijd naar bed en morgen weer even lekker uit slapen na eens na een tijdje. Nu gaan we het weekend vieren met mijn favoriete programma van het moment, Heel Holland Bakt. Dat is altijd leuk om te kijken, met het hele gezin.


Ik heb hier pas ook al over geschreven dat ik het een van de leukste programma's vindt die ik kan kijken op televisie. Dus als het op televisie is ben ik helemaal blij! Dat is een goed begin van mijn weekend. Eigenlijk is Heel Holland Bakt op zondag, wij nemen het altijd op, zodat we het met heel het gezin kunnen kijken. Wel zo gezellig, want iedereen vindt het een super leuk programma bij mij thuis!

Wat is jullie favoriete programma?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.