zondag 18 september 2016

To school | Introductie

Hoi allemaal!

Vanaf vandaag komen er allemaal blogs online die handig zijn voor school! De dingen waar ik zelf tegen aanloop met mijn nieuwe opleiding, maar ook dingen die ik al heb onder vonden door mijn vorige opleiding op het MBO. Ik zal het vooral hebben wat te maken heeft met het MBO, maar als jij nog op de middelbare school zit, zullen er vast ook tips tussen zitten waar jij ook wel iets aan zult hebben.

Je kan ook zelf dingen hebben ervaren wat handig is. Deze kan je altijd met me delen! Zet er dan wel even bij of ik je naam er bij mag zetten, want ik zal deze dingen ook plaatsen op mijn blog! Want dat is wel zo handig! Zo leert iedereen weer een beetje!

Dus ik kom met tips, trucs, en allemaal dingen die handig zijn!

Wat vinden jullie van dit idee?

Groetjes Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.