woensdag 19 oktober 2016

Bij Simpel nooit een abbonement afsluiten!

Hoi allemaal!

Ik heb nu zo iets vreemds aan het mee maken... In augustus dit jaar heb ik een iPhone SE gekocht. Allemaal lief, leuk en aardig. Maar ik kan er tot op heden geen gebruiken van maken. Want elk simkaartje wat ik in de iPhone stop doet het simkaartje het niet meer. Mijn provider is Simpel. Ik en inmiddels mijn moeder (die is wat beter in het verwoorden van dingen en kan mensen goed onder tafel praten, zoals dat heet) hebben uren met Simpel aan de telefoon gezeten, met allemaal loze beloftes. Ik heb verschillende simkaartjes besteld en gekregen die allemaal niet werkten, ze crashten direct, en deed het dus ook niet meer in een andere telefoon. Er zijn allemaal verschillende mensen op mijn simkaartje gezet, die er allemaal niks mee konden. Alle keren wanneer we aan de telefoon hebben gezeten met Simpel ons minstens 2 keer in de wacht gezet en ook doorverwezen naar steeds een andere afdeling. Waar ze ons niet konden helpen. Er werd tevens ook gezegd dat we terug gebeld zouden worden door de afdelingen die naar mijn simkaartje zouden kijken. Helaas werd dit niet gedaan, dus wij konden zelf weer er achter aan om te krijgen wat we wouden. Maar helaas nu twee maanden later is dat nog steeds niet gebeurt.


Nu hebben we inmiddels maar een ombudsman ingeschakeld om te krijgen wat we willen. Want we worden helemaal gek van Simpel.

Wat is het ergste wat jullie hebben meegemaakt met jullie provider?

Groetjes, Xarifa van Xaar's Wereld.

P.S. Volgen jullie mij al om Instagram, Facebook en Twitter? Je kan mij vinden onder Xaar's Wereld. Op Snapchat kan je mij ook volgen op de gebruikersnaam Xarifa97.